Co jeść na lepszy wzwód?

Kłopoty ze wzwodem

Wzwód, to mniej popularne i bardziej medyczne określenie erekcji. Wzwodem jest zmiana rozmiaru, twardości i położenia męskiego członka intymnego, która ma miejsce w trakcie stosunku w fazie gry wstępnej. Gra wstępna to pieszczoty wywołujące pobudzenie seksualne. Odpowiedzią na to pobudzenie powinien być wzwód. Niestety, nie zawsze tak się dzieje. Coraz więcej mężczyzn narzeka na kłopoty ze wzwodem. Ochota jest, a efektów brak. Kłopoty tego typu mogą być doraźne lub regularne. Tymi pierwszymi nie trzeba się przejmować, bo mogą zdarzyć się każdemu. Tych drugich nie należy ignorować, bo same nie znikną.

Czy wzwód zależy od diety?

Większość panów nie ma pojęcia o tym, że ich wzwód zależy od diety, czyli od tego czym żywią się na co dzień. Zależność tę można bardzo łatwo wytłumaczyć. Wzwód jest mechanizmem polegającym na szybkim ukrwieniu penisa w trakcie stosunku. Ukrwienie to słabnie, gdy osłabiony jest układ naczyniowy i układ krążenia. Wpływ diety na oba te układy jest oczywisty. Powszechnie wiadomo, że dobremu krążeniu i samym naczyniom krwionośnym bardzo szkodzą niektóre pokarmy, potrawy i dodatki do żywności. Najbardziej uszkadzają je utwardzone tłuszcze roślinne dodawane do margaryn, kremów, ciastek, ciast, cukierków, żelków, czekolad i wielu innych gotowych produktów. Podobnie działają sól i sztuczne wzmacniacze smaku z glutaminianem sodu na czele. Ogólnemu zdrowiu i kondycji seksualnej szkodzi też cukier, biała mąka i tłuste mięso. Wszystko co szkodliwe jest dla zdrowia mężczyzny szkodzi erekcji.

Co jeść na lepszy wzwód?

Na lepszy wzwód najlepiej jeść to, co zalecają specjaliści od żywienia. Powszechnie wiadomo, że zdrowiu ogólnemu najlepiej służy dieta wieloskładnikowa bogata w tłuszcze, węglowodany i białka. Źródłem zdrowych tłuszczów, które nie zatykają żył i tętnic, którymi krew dociera do penisa są ryby morskie, takie jak makrela, węgorz, halibut i łosoś. Zdrowe tłuszcze znajdziemy też w awokado. Źródłem zdrowych węglowodanów są chleby, bułki, makarony i ryże z całych ziaren, zwanych pełnoziarnistymi. Źródłem zdrowego białka jest białe mięso, głównie indyk.

Źródło artykułu: https://www.aptekakamagra.pl/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *